torsdag 25 mars 2010

Hmmmm

ja vad säger man om allt.... jag är så irriterad över så mycket just nu att det inte finns tillräckligt med många fack att lägga allt i...
Trött och less på en eller flera.. Utöver det rullar nog det mesta på som det ska. Igår var vi till Stockholm och hälsade på i trångsund, det var väldigt trevligt roligt att träffa Johanna och barnen.
Tack Johanna för den goda maten... Vinet satt fint i kistan, vi får lov att göra om det igen väldigt snart.

Idag skulle jag ha gjort min andra gastro men efter 1 timmes väntan så ledsnade jag och boka om tiden, tålamodet som jag en gång i tiden hade har tydligen flytta till alaska och vägrar komma hem, för vänta det kunde ju inte jag..
Sen vart det lunch med sköna fröknar i ekeby...Fröken L hon kan laga mat hon.
Sen in i bilen allihopa och drog till Upplandsväsby ( teds tatto art ) mycket snyggt.. Nu vet jag vad mitt verk på kroppen kommer att bli.... STORT!! Från ena sidan midjan till andra sidan och ner på höfter och ben.....
Kvällen börjar få sig ett slut och snart ska man väl börja dra sig hemåt och ja kanske pilla sig i naveln *L* nej men försöka lägga huvudet på kudden...
Natti natti alla

1 kommentar:

  1. Tack själv!! De va jättekul att ni kom. Klart vi gört igen snart!

    SvaraRadera